L&P Global International foodcare

20-05-2015 - Pàgines web, Portfolio

Disseny i programació responsive de la pàgina web.

EnergyAventura!

14-05-2015 - Pàgines web, Portfolio

Disseny i programació responsive de la pàgina web utilitzant el CMS WordPress.

Imatge corporativa de EMD

Disseny del logotip.

Targetes de EnergyAventura!

Disseny de les targetes de presentació.

Pàgina web responsiva per a Plàstics Madrona

Pàgina web de Plàstics Madrona

Els últims dies hem estat adaptant la pàgina web de Plàstics Madrona amb la tècnica responsive, és a dir, s’adapta i es visualitza de manera òptima per a cada dispositiu i resolució de pantalla. A continuació en podeu veure el resultat: Des del passat dia 21 d’abril de 2015, Google dóna més visibilitat al seu […]

UDAC – Unitat d’atenció a les altes capacitats

21-04-2015 - Pàgines web, Portfolio

Disseny i programació responsive de la pàgina web.

Google premiarà les pàgines web responsives o optimitzades per a mòbils

Pàgines web adaptades a dispositius mòbils

A partir del proper 21 d’abril de 2015, Google donarà més visibilitat al seu cercador a aquells llocs web responsius o que estiguin adaptats per a dispositius mòbils. Aquest canvi afectarà a la cerca per a mòbils en tots els idiomes i tindrà un impacte significatiu als resultats de cerca. D’aquesta manera, els usuaris trobaran […]

El Club Architecte COLORPERFECTION

17-03-2015 - Pàgines web, Portfolio

Disseny i programació de la pàgina web i l’àrea privada del club Architecte, un projecte de Bruguer i Leroy Merlin.

Necessito una botiga online pel meu negoci? Com ha de ser?

necessito una botiga online pel meu negoci

Cada cop són més els comerços, autònoms o empreses que decideixen donar el salt i vendre els seus productes a través d’Internet. Potser vosaltres us esteu plantejant fer aquest salt i encara no ho teniu del tot clar. En aquest article intentarem explicar-vos què s’ha de tenir en compte abans de fer aquest pas. Els […]

Com aconseguir més visites utilitzant el blog?

Una de les principals preocupacions que tenen les empreses al fer-se una pàgina web és la carència de visitants. En molts casos, un cop la pàgina web està online, aquesta no rep les visites esperades. L’objectiu que ens fixem no ha de ser rebre un número molt alt de visites, sinó rebre visitants interessats en contractar […]